lørdag den 18. juni 2011

Loppemarkedsfund

Efter at have læst en artikel i et blad om, at man kunne give en gammel lampe nyt liv ved at spraymale lampefoden og købe en ny lampeskærm, - synes jeg det var en fin idé, at min mor købte denne gamle og MEGET HÆSLIGE lampe på et lokalt loppemarked


Lampeskærmen er afskyelig grim!! Uden tvivl! 

Men jeg synes faktisk formen på foden er ret fed - så den spraymaler vi - formentlig hvid.
Og så skal vi ud at kigge efter en flot lampeskærm også. Jeg lægger billeder ud af det færdige resultat




Nyt liv til terrassens krukker
Dagen i dag gik bl.a. også med at male nogle af de gamle og grimme blomsterkrukker ude på mors terrasse. Alternativet var, at de skulle smides ud da de ikke passede sammen med de nyere, grå krukker.
Så vi fandt noget gammelt maling og gik i gang - her er resultatet

De 4 krukker længst til venstre i billedet er dem, som blev malet

I baggrunden ses den grå krukke - nu passer de alle sammen lidt bedre sammen

Jeg synes faktisk resultatet blev ganske fint

Det var dét min lørdag gik med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dit besøg på min blog - læg gerne en kommentar, det bliver jeg så glad for :-)